søndag den 1. juli 2012

madbudget juni 2012


Puha, madmåneden juni er ovre og jeg har vist givet den gas i denne måned. Der er blevet købt masser af frugt og grønt - her vejer friske bær en del. Derudover er diverse vokset med lidt for meget 'hygge'... hmm... Carb-andelen  er gået i nul, hvilket slet ikke er overraskende - da min kost fungerer godt uden korn og det ikke er noget kæresten efterspørger. Jeg har også suppleret helse-lageret en smule i denne måned, men kun med produkter, som jeg var løbet tør for.

Jeg har for sjov beregnet andelen af øko-varer i denne måned og den landede på 19 %. Jeg ved ikke, hvad jeg havde forestillet mig, men ville da gerne have, at den var større. Det synes jeg i imidlertid ikke at prisniveauet tillader. Æg og de øvrige mejeriprodukter er noget jeg prioritere at købe økologisk.
Månedens forbrug vil jeg gerne bringe en smule ned i den kommende måned, så må vi se, om det går ud over øko-andelen. Madplanerne skal tilbage - mangel på samme går tydeligvis ud over indkøbene.

Det samlede forbrug for juni landede på: kr. 3.047,23.

Månedens fordeling så således ud:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar