fredag den 13. juli 2012

comfort food aka pizza


Perfekt comfort aftensmad i fredagens gråvejr = blomkålspizza. Aftenens fyld blev en rest chorizo, grønne asparges og grøn peberfrugt. Det er første gang, jeg laver pizza med asparges, men det er ikke sidste - det er lækkert! Aspargesene forbliver sprøde og smagen træder frem.
Frisk basilikum på toppen og der var forkælelse til smagsløgene samt mad, der ligger godt i maven (uden den tunge fornemmelse).

 
Velbekomme!

Hvad har du fået til aftensmad i dag?

2 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud!
    Min aftensmad i dag var temmelig hyggepræget:-) Det var nemlig ost, grøntsagsstænger, kernekiks og rødvin.
    Og her kommer så lige en reklame for Osted mejeri i Roskilde, som Tatjana tidligere har bragt. Nu har jeg selv afprøvet stedet - og det er fantastisk! Superlækre økologiske oste til en meget rimelig pris, da der ikke er en ekstra forhandler der skal tjene på det også.
    Vi fik vesterhavsost, blå kornblomst, camembert og fed flødeost. Mums.
    Heldigvis har jeg ingen problemer med at tåle ost!

    SvarSlet
  2. Hej Rosa,
    Lyder også lækkert!
    Jeg elsker ost (dog ikke med skimmel), men det med rødvin og ost har jeg ikke lært. Jeg rører faktisk ikke alkohol.
    Jeg bor desværre langt fra Roskilde, men tak for tippet - burde nok kigge lidt i sommerlandet efter andre direkte udsalg eller gårdbutikker med lækkerier (som 'det skal smage af noget' hare blogget om).
    God lørdag ;-)
    - frk. svske

    SvarSlet