onsdag den 13. juli 2011

veggie pita-wich + regn, regn og atter regn...

528 kcal - 18 % protein, 37 % kulhydrat og 45 % fedt

Her har det regnet siden til morgen, så det har været meget begrænset, hvad jeg har bedrevet efter arbejde og der var da heller ikke kæmpe overskud til at kokkere her til aften. Jeg havde bare lyst til brød og pesto, så det blev til denne sandwich, som dog fik kalorierne lidt op over de 400-500 kcal, jeg satser på til aftensmad.
Jeg fik:

80 g fuldkornspita (1 stk.)
10 g grøn pesto
70 g frisk mozzarella 18 % (ca. en ½)
40 g avocado
20 g frisk spinat
55 g grøn peber
70 g tomat (1 stk.)
50 g gulerod (1 stk.)

Regnen forhindrede desværre også min morgen-powerwalk :-( men så kunne jeg putte lidt ekstra i dynerne:-) I morgen venter ugens sidste arbejdsdag. Det bliver godt med en fridag fredag, hvor de fleste af mine kolleger går på ferie, så fra mandag er jeg alene på kontoret de næste 2 uger. Dejlig ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar