fredag den 22. juli 2011

jeg elsker træning...


... det er så ikke helt sandheden.

Sandheden er, jeg elsker den følelse, jeg har i kroppen efter træning.

Hvorfor er det så svært at huske den, når jeg skal overbevise mig selv om, at jeg skal afsted?!

Har du det på samme måde?





Jeg drømmer om, at træning en dag bliver noget, jeg ikke kan leve uden. Et naturligt 'fix' som en del af en sund livsstil. Jeg har i flere gange været inde i perioder, hvor træningen kører regelmæssigt, men så ryger jeg ud af rytmen (af forskellige grunde) og så ryger jeg desværre helt ud og har svært ved at samle den gode rytme op igen, desværre.

Men men jeg kom afsted i går efter arbejde og i dag inden arbejde. Det hjalp gevaldigt at have Tiësto med i ørerne. Jeg tør dog ikke tro på, at det er nok til at være i mål i morgen, men det vil tiden vise...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar