tirsdag den 25. november 2014

balder uden buler uge 4 | 47.2014

mandag: fridag

tirsdag: BUB uge 4, dag 1 (eftermiddag)

onsdag: BUB uge 4, dag 2 (eftermiddag)

torsdag: fridag - 90 min. yoga (aften)

fredag: fridag

lørdag: BUB uge 4, dag 3 (formiddag)

søndag: BUB uge 4, dag 4 (morgen)

Se lige mig - opdatering på sidste uges træning allerede på en tirsdag ;)
4. uge på 'Balder uden buler' er gennemført for mit vedkommende. Jeg er halvvejs! Og nået til det punkt, hvor træningen skifter karakter. Indrømmet, så var det faktisk det kommende skifte, der fik mig til at se en ende på uge 4.

Træningen med kettlebell har virkelig vundet mig på så mange punkter - og selv om, jeg var lidt sværere at sparke i gang i uge 4, så nyder jeg træningen og den efterfølgende fornemmelse i kroppen.
Jeg har stadig holdt mig til de lange pause (75-90 sek.) og brudt complexerne ned med pause mellem sættene i en runde. Min vejrtrækning er simpelthen for presset til at køre sættene ud i en køre og først holde pause efter endt runde. Men alfa omega er at lytte til kroppen. Det gode er, at jeg dermed sagtens kan se mig selv træne efter programmet ad flere omgange, da der er rig mulighed for forbedring og øget udfordring. Nu tager jeg dog lige min første runde til enden først og så er det jul og deload :)

Kosten nyder jeg også - ikke mindst min carbtiming i forbindelse med træningen. Jeg synes også, mit indtag af proteiner er på vej op. Der er ganske vist mange æg og et supplement af proteinshakes på menuen, men det er fint for mig. Æg er fantastiske, når det halter med aftensmaden og dermed rester til morgenmad og frokost. Mit indtag af grønt er påvirket lidt af udbuddet i supermarkederne, så jeg skal vist snart have kigget på Aarstidernes udvalg igen. Desuden kan drømmer jeg flere flydende grøntsager - og dermed en juicer eller Vitamix'en (læs: måske der var endnu et juleønske der).

Restitutionen har jeg ikke nyt at berette om. Jeg behøver jo ikke sige, at jeg er fan af BrainWave-app'en.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar