tirsdag den 21. august 2012

ugens træning #13

mandag: træningsfri

tirsdag: 15 min. cardio. 60 min. Step + MBL

onsdag: træningsfri

torsdag: 45 min. cardio. 10 min. mave på gulv

fredag: 12 + 20 min. cardio. 20-25 min. styrketræning af bryst/ triceps

lørdag: 12 + 30 min. cardio. 30 min. styrketræning af ben

søndag: træningsfri

De sidste par dage er bare fløjet afsted hos mig, derfor en lidt forsinket opdatering på sidste uges træning. Jeg har holdt fri sammen med kæresten her søndag-mandag, dejligt.
Træningen i sidste uge bar præg af lidt dårligt humør og manglende lyst til noget som helst (+ sukkerindtag, som bare hæmmer al fornuft).
Sidst på ugen blev det dog alligevel til fornuftig træning, så jeg kom da i centret 4 ud af ugens 7 dage. Tirsdagens step-time var heldigvis tilbage og den var super fed! Instruktøren kørte velkendte trin, så jeg havde mulighed for at give den ekstra gas, dejlig time.
Nu er en ny uge skudt i gang...

God træningsuge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar