tirsdag den 26. november 2013

ugens træning #71 (47)

mandag: 90 min. yoga

tirsdag: 3 min. opvarmning. 45 min. styrketræning af ryg/ biceps

onsdag: 5 min. opvarmning. 70 min. stryketræning af bryst/ triceps i selskab med Brow

torsdag: 3 min. opvarmning. 45 min. stryketræning af ben/ skulder/ mave

fredag: hviledag

lørdag: 5 min. opvarmning. 80 min. styrketræning af ben/ bryst/ ryg i selskab med Brow

søndag: 60 min. Step

Endnu en uge er gået. Da jeg nåede torsdag regnede jeg egentlig ikke med flere styrketræningspas i den uge, da der skulle fyldes flyttekasser i weekenden. Brormand var dog klar på en sidste træning, så da kæresten havde planlagt træning lørdag, drog vi også af sted og fik trænet de store muskelgrupper lidt, dog med hovedvægt på benene - og jeg især med vægt på bagsiden (læs: av av, det er noget, som kunne mærkes mandag).
Ellers bød ugen på sidste omgang yoga for denne gang. Håber, den nye by byder på mere yoga, den er trods alt af en hvis størrelse og må dermed have et større publikum.
Jeg deltog også i min sidste Step-time hos den bedste instruktør, ever. Den time bliver savnet, selv om den ikke har ramt det tidligere ELITE-niveau (læs: fra mit gamle center). Step er vist desværre ikke så salgsbart - der er i hvert fald ikke rigtig steptimer i udbud i kære-centrene. De bugner mest af koncepttimer - og det klæder ikke step, hvis du spørger mig. Kæresten og jeg vil også gerne træne sammen igen, så vi lander nok ikke lige i et af kæde-centrene, da udstyret er meget vigtigt for ham/ hans træning. Heldigvis er jeg også blevet glad for den tunge styrketræning, så jeg hilser mere af den (med makker) meget velkommen.
Inden flytningen i den kommende weekend, vil jeg da lige klemme lidt træning ind.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar