tirsdag den 10. april 2012

godmorgen...


Tilbage til hverdagen... Hmm... Er det kun mig, som synes, det lige gik så godt med at holde fri!
Det var den påskefri og i dag kalder arbejdet igen - i  hvert fald for mit vedkommende. Kæresten blev også kørt i lufthavnen i aftes, så nu er jeg igen alene hjemme.
Derfor lækker forkælelses-start på dagen med skøn morgenmad - æg med ost og lidt græsk yoghurt med granatæblekerner og crunchy nøddedrys.
Nu er min tirsdag i hvert fald skudt i gang og turen går til arbejde.

Rigtig god tirsdag til jer derude!
- frk. sveske

2 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud. Jeg har længe haft lyst til at prøve din crunchy nøddedrys, men jeg mangler jo ligesom noget at komme det på. Derfor er det blevet mest ved tanken. Min datter får tit græsk yoghurt (rørt med vanilje og hindbær). Måske skulle jeg prøve at lave en portion til hende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane,
      Jeg synes den er lækkert - måske du kan bruge den oven på din smoothie i tallerken? Jeg hører gerne, hvad din datter evt. siger til den ;-)
      God dag.
      - frk. sveske

      Slet