torsdag den 19. april 2012

dag 8 uden korn

morgenmad:
1 stk. pandekage uden mel! med crunchy peanutbutter
+ 1 spejlæg med primadonna og lidt i stænger

formiddagssnack (to go):
1 stk. pandekage uden mel! med crunchy peanutbutter

frokost (to go):
+ gulerodsstænger

eftermiddagssnack I:
knækbrød uden korn med choko-nøddecreme

eftermiddagssnack II (Ups!):
1½ rødebedemuffin + 2 stk. lys chokolade uden tilsat sukker
(opskrift er på vej)

aftensmad:
gratineret chili con carne i en pandekage uden mel! med fromage frais,
cherrytomater og salatmix

aftensnack:
lidt nøddeknas til en kop godnat-the

Udfordringen på 7 dage uden korn er gennemført, men jeg fortsætter ned ad samme vej. I dag er derfor dag 8 og dagen er egentlig kørt fint, hvis det ikke lige var fordi det er en af de der tage på måneden, hvor kroppen bare vil have chokolade. Derfor spiste jeg ekstra i eftermiddag og det blev også til et par stykker chokolade uden tilsat sukker. Derimod var jeg ikke specielt sulten hertil aften.
I dag har jeg haft træningsfri og været hos frisøren. Der er også blevet bagt kager (som jeg nok skal få blogget snarest) og klaret en hurtig rengøring. Effektiv eftermiddag efterfulgt af en aften på sofaen, dejligt. Jeg glæder mig til weekend og heldigvis ligger den lige rundt om hjørnet.

Godnat og på gensyn i morgen.

2 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Det er spændende at følge din kornfri kost - er blevet ret inspireret :)
    Vil gerne prøve at lave pandekagerne uden mel - har lige købt fiberHUSK i dag, men hvor meget svarer en måleske til?
    Mvh Helena

    SvarSlet
  2. Hej Helena,
    Dejligt at høre. De pandekager er bare gode!
    Der er måleske med i den HUSK med grøn top og en ske svarer til 1,5 g.
    Held og lykke med pandekagerne.
    - frk. sveske

    SvarSlet