lørdag den 7. april 2012

en dag i min maddagbog vol. IV

morgenmad:
2 pandekager uden mel! med creamy peanutbutter/ choko-nødde-creme,
1 spejlæg med parmesan + the og skummetmælk

frokost:
quasadilla med bønner/kylling og grønt + stænger af gulerødder og agurk

eftermiddagssnack:

aftenmad:
marineret flanksteak, kartoffelrösti med ost og asparges-courgette-salat

aftensnack:
mazarinkage med kokos + lækker lakrids med chokolade fra Lakritsfabriken

Denne uges kik i min maddagbog er fredagens måltider. Jeg hyggede det meste af dagen hjemme oven på en tur i fitnesscentert i formiddag. Dejligt med en dag uden en masse gøremål og med tid til afslapning. Jeg fik set 'Niceville' igen - denne gang på dvd. Det er bare en god film, som jeg kun kan give mine varmeste anbefalinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar