lørdag den 14. april 2012

økologi for 300 kr.


I dag har føtex 25 % rabat på alle økologiske varer og det fik jeg da lige udnyttet til at fylde op med gode økologiske basisvarer. Der blev købt gulerødder, salatmix, hakkede tomater på dåse, revet ost, frisk mozzarella, æg, mælk, min yndlings peanutbutter x2, kokosolie, lakridsrodspulver, Herbamare boullion, Allround-krydderi, pinjekerner og havregryn.
NB! Havregrynene er til kæresten.

Det var lige lidt mere end jeg havde i tankerne hjemmefra, men jeg tog mig også tid til at kigge og finde fristelser, som jeg kunne supplere basislageret med. Her er boullionen fra Herbamare og Allround-krydderiet fra Urtekram nyheder i mit køkken. Glæder mig til at stifte bekendtskab med dem.
Den friske mozzarella fra Urtekram er et nyt produkt - i hvert fald i min føtex, så den skulle da også lige afprøves.

10 kommentarer:

  1. Ej, tak for det tip! Det må jeg da vist afsted efter :-)
    Mozzarellaen er lækker - de har haft den i Netto i et stykke tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva,
      Ja, gør da det. Det er altid skønt at få fyldt op til en ny uge (uden korn) ;-)
      Okay, den har jeg så ikke lige set i min Netto.
      God lørdag.
      - frk. sveske

      Slet
  2. Herbamare bouillonen er super god, den kan du godt glæde dig til at bruge:-)
    /Trine

    SvarSlet
  3. Sikke en masse lækre ting! Og et godt tilbud i føtex. Var det kun idag? Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine,
      Ja, det gælder kun i dag ;-)
      - frk. sveske

      Slet
  4. SuperBrugsen har til gengæld 20 % på alt økologi hele den kommede uge. Blot til info. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita,
      Tak for info - jeg har dog ikke lige en SuperBrugsen i nærheden, så godt jeg fik fyldt op i går ;-)
      - frk. sveske

      Slet
  5. Du kommer til at elske Herbamare boullionen. Jeg bruger ikke andet i min madlavning. Den er super god og ikke tilsat alt muligt mærkeligt :)
    Og tak for tippet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var lige præcis derfor den røg i kurven og lyder godt, at den er god.
      - frk. sveske

      Slet