lørdag den 28. april 2012

dag 16 (næsten) uden korn

morgenmad:

frokost:
peanutmarineret kylling + gulerodsråkost med spinat, appelsinsaft & sesam

eftermiddagssnack:
½ stk. dadelkage
 (kæresten og jeg delte stykket på billedet ovenfor)

aftensmad @Tortilla Flats:
½ nachoes til forret
tostada med oksekød, lidt pintobønner og en ekstra salat

Bedre sent end aldrig - for I skal ikke snydes for et kik i gårsdagens maddagbog, som blev (næsten) uden korn. Der var jo planlagt aftensmad uden på mexicansk restaurant sammen med kæresten, hvor jeg havde givet mig selv lov til at spise lidt korn i form af tortilla chips med dejlig fed ost og en enkelt lille majstortilla, som 'bund' i min tostada. Jeg blev helt vildt mæt ;-) Kunne godt mærke den anderledes mæthed, men derudover er majstortillas vel ikke det 'værste'?
Trods tidlig aftensmad (læs: kl. 17.30) før Mick Øgendahls show, var jeg ikke sulten, da vi landede hjemme ved 21-tiden. Derimod træt og vi røg på hovedet i seng.
Bare skønt at kunne vågne op til weekend sammen og kosten 'går' igen kornfri ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar