mandag den 9. april 2012

s+ability armbånd


Efter at have læst om armbåndet fra stability-denmark.dk hos Jane og Charlotte blev der impuls-shoppet. Jeg nåede dog lige at få lokket brormand med til at købe et også, da han længe har manglet et nyt. Han er ikke specielt 'helse-orienteret', men men der skulle ikke meget overtalelse til, for det skader jo ikke. Jeg har kun haft det på i fire dage, så kan ikke berette om positive virkninger eller ej - men jeg er glad for mit nye armbånd og synes det klæder mig håndled.

4 kommentarer:

  1. Arh men så fint! Jeg mærker ingen forskel på noget. Men jeg synes, det er pænt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, det klæder mit håndled. Har ellers ikke gået med armbånd fast, men har nu kik på en følgesvend til mit nye ;-)
      - frk. sveske

      Slet
  2. Nu er det her ved at være et gammelt indlæg... så bliver nysgerrig... kom der en virkning fra armbåndet? :)

    SvarSlet
  3. Hej Mette,
    Det er svært at sige, da jeg også har foretaget en del øvrige ændringer i min kost og lignende.
    Men jeg er ret overbevist om, at det er medvirkende til at jeg sveder mere i min træning og har bedre luft.
    - frk. sveske

    SvarSlet