onsdag den 25. april 2012

fødselsdagskonkurrence sponsoreret af stability-danmark.dk


Det glæder mig, at jeg i samarbejde med stability-danmark.dk kan lancere en fødselsdagskonkurrence, hvor du kan blive den heldige vinder af ovenstående armbånd.

Jeg er selv for nylig blevet indehaver af dette armbånd. Om det har effekt eller ej, er altid svært at svare på - der kan gå alt fra timer til måneder til man mærker en eventuel positiv indvirkning. Der er rigtig mange positive historier om virkningen af S+ABILITY-produkterne - læs blandet andet her. Produkterne er i øvrigt blevet godkendt som medicinsk udstyr i europa.
En mulig positiv effekt ved at bære armbåndet vil jeg i hvert fald ikke gå glip af - hvad med dig?

Alt du skal gøre, for at vinde armbåndet fra S+ABILITY-serien, er at svare på nedenstående spørgsmål i en mail til mizz_sunsweet(at)msn.com.
Mærk mailen: 'Stability konkurrence'.

Vinderen udtrækkes den 9. maj 2012 kl. 20.00.

spørgsmål #1

Hvor produceres Stability Danmarks produkter?
a) Kina
b) Italien
c) Finland

spørgsmål #2:
Hvormange remme følger der i alt med til S+ABILITY armbåndet model BRA+0008?
a) 1
b) 4
c) 5

spørgsmål #3:
Hvilken effekt har det biokeramiske materiale i S+ABILITY-serien bl.a. på kroppen?
a) øget stofskifte
b) øget vandladning
c) øget blodgennemstrømning

Du kan finde hjælp til spørgsmålene på stability-danmark.dk.

4 kommentarer:

  1. Kan ikke sende mailen..er der en fejl i ?

    SvarSlet
  2. Hej,
    Nej, det tror jeg da ikke - har modtaget nogle mails allerede. Ellers skriv din mail her, så skal jeg sende dig min.
    - frk. sveske

    SvarSlet
  3. Hej Sveske ;)
    okay ..nu har jeg fattet det ;) der hvor der står (at) skal selvfølgelig være @.
    Yvonne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Yvonne,
      Det lyder godt ;-)
      - frk. sveske

      Slet