onsdag den 18. april 2012

udfordring: dag 7 uden korn

morgenmad:
1 stk. pandekage uden mel! med crunchy peanutbutter
+ 1 spejlæg med ost

formiddagssnack (to go):
2 stk. knækbrød uden korn + primadonna ost

frokost (to go):
+ lidt salatmix med grøn peberfrugt, avocado, frisk mozzarella
og ristede græskarkerner

eftermiddagssnack I (to go):
1 stk. pandekage uden mel! med crunchy peanutbutter

eftermiddagssnack II (pre-workout):
1 stk. knækbrød uden korn med choko-nøddecreme uden tilsat sukker

aftensmad:
med citron, ost & ristede græskarkerner

aftensnack:
1 stk. glutenfri squashkage med sukkerfri cream cheese frosting

Dag 7 er gået! Udfordringen er gennemført! Jeg er stolt!
Dagen er egentlig gået fin, min eftermiddag var lidt lang, da jeg skulle til BodyPump fra kl. 17-18, hvor jeg ellers plejer at være hjemme fra træning. Derfor fik jeg også lige et knækbrød med choko-nøddecreme inden træning. Squashkagen er nu spist op og jeg er klar til at afprøve endnu en korn- og sukkerfri kageopskrift snarest. Jeg er rigtig glad for at opdage og afprøve alle de lækkerier, man kan lave uden korn og sukker. Love it!

Tanker, fremtiden, konsekvenser/resultater med mere kommer i et selvstændigt indlæg i morgen. Har I spørgsmål, så fyr løs - jeg samler op i morgen.

Godnat!

Læs om udfordringens øvrige dag her: dag 1, dag 2, dag 3, dag 4, dag 5 og dag 6.

8 kommentarer:

  1. Ej, hvor pudsigt! Jeg var også til BodyPump fra 17-18 i dag:-D Synes du ikke, det er hårdt?

    Jeg glæder mig til at høre dine tanker og refleksioner over ugen (og fremtiden) i morgen!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine,
      Hehe, det var pudsigt. Det er hårdt, men kan jeg godt lide. Jeg er for nylig startet til det igen efter flere års pause. Jeg håber, jeg kan få det til at køre regelmæssigt, men har så desværre lige opdaget at lørdagstimen i mit center stopper her om en uge (sommerpause, tror jeg). Det er noget møg ;-)
      Jeg glæder mig også til at høre dine planer for fremtiden og tanker om forløbet.
      Det har været fedt at følges ad! Måske vi skal lave en ny udfordring?
      - frk. sveske

      Slet
    2. Hej igen
      Ej øv, det var da irriterende. Lørdag formiddag er ellers så god at træne på. Gad vide, om den også stopper hos mig...
      Ja det har været ret fedt at have en at dele det med. God idé, hvad mon det kunne være? Min næste er sukker, men den er du jo igennem:-)

      Slet
    3. Hej igen,
      Ja, det er noget MØG! Det håber jeg da ikke. Jeg bor i provinsen og mit center har mange medlemmer, som er gået på sommerpause. Og derfor skærer de omfanget af holdene ned. Det er typisk, når jeg lige er kommet i gang, men må finde alternativer.
      Ja, jeg er gået i tænkeboks ;-) Du klarer også den sukker. Uden tvivl.
      - frk. sveske

      Slet
  2. Puh, hvor meget træner du egentlig ? Hver dag ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merca,
      Close to ;-) Ej, jeg satser på 5 ud af ugens 7 dage, så i dag venter der en fri-eftermiddag med frisørbesøg :-)
      Desværre bliver det ikke lige effektivt alle dage, men hovedsagen for mig er, at jeg kommer afsted.
      - frk. sveske

      Slet
    2. Puh, det lyder hårdt. Husk at kroppen også har brug for hvile nu og da ;o) Glæder mig til at læse mere om din opsamling for hele udfordringen.

      Slet
    3. Helt sikkert, det får den bestemt også. Jeg lægger blandet andet stor vægt på at få min nattesøvn.
      - frk. sveske

      Slet