fredag den 30. maj 2014

min træning uge 20.2014

mandag: morgen 4,2 km powerwalk
eftermiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 75 min. ryg/ bagskulder

tirsdag: morgen 3,9 km powerwalk
eftermiddag 60 min. triceps/ baglår/ mave

onsdag: hviledag

torsdag: aften 90 min. yoga

fredag: morgen 5 km powerwalk
eftermiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 90 min. bryst/ skulder/ biceps

lørdag: morgen 4 km powerwalk
eftermiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 75 min. ryg/ ben/ bagskulder/ mave

søndag: morgen 4 km powerwalk
eftermiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 60 min. triceps/ baglår. 25 min. cardio på cykel (level 10-12)

Uge 20 er kendetegnet ved powerwalks kom på skemaet, da kæresten er startet på diæt, hvilket indebærer morgen-cardio. I, der har fulgt mig længe, ved at jeg nyder at startet morgenen med en gåtur og nu er vi to, som står tidligt ud af sengen og får en mundfuld frisk luft inden dagen for alvor tager fat. Det kan anbefales, selv om kl. 4.45 er meget tidligt. Det betyder nogle korte aftener herhjemme, da jeg gerne vil ramme puden kl. 21.
Indrømmet jeg skal virkelig mærke efter effekten af den tidlige start på dagen - både på sulten, energien og stresskontoen. Gåturen skal gerne være en mental opladning og frisk start - ikke en hæmsko gennem resten af dagen.
Desuden bød ugen på masser af styrketræning - bar nok lidt præg af en meget rolig uge ugen forinden (læs: var der nogen, som sagde 'at indhente det forsømte' tsk tsk). Styrketræning på fem ud af syv dage er i den høje ende.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar