fredag den 9. maj 2014

weekendkage?

Fredag = weekend = ...kage! 

I hvert fald vil jeg gerne benytte lejlighed til at slå et slag for de mange skønne lækkerier i Jane Faerbers nyeste bog 'LCHF - Brød & Kager'. Den har været meget i brug i min ferie, så er det sagt.

Selv har jeg i ferien afprøvet Drømmekage fra Brovst...


... og Citron-kokoskage med hindbær. Sidstnævnte smager fantastisk toppet med creme cheese-frosting aka flødeost rørt med Sukrin Melis. Desuden fungerer opskriften fantastisk bagt som muffins, der er den perfekte tag-med-kage, så skal fingrene bare krydses for solskin til picnic en af de kommende dage.

 

Begge kager smager fantastisk og er nemme at lave. Er bogen endnu ikke flyttet ind hos dig, så vil jeg blot give den mine anbefalinger endnu en gang.

Der er også et par opskrifter at finde her på bloggen:


Du kan læse min anmeldelse af bogen lige her.
Og lige nu købe bogen med 30 % rabat lige her.

God kage-weekend!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend,

    hvor er du sød at lave et indlæg med flere gode kager og brød:-)
    Jeg er vild med disse inspirationer til en weekend.
    Vi skal i gang med at bage, så vi har til i aften, hvor den jo står i musikkens tegn:-)

    Hvis du selv vil andet end at bage, så har min veninde giveaways på bloggen:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/05/vind-en-vintage-bikini-og-et.html
    3 styks, hvis du får tiden til at kigge efter. Virker linket ikke, så tryk på mit navn øverst.

    Nyd weekenden:-)
    Lasse

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lasse,
      Velbekomme da, håber ud nød lidt godt til den søde tand i weekenden.
      KH
      - frk. sveske

      Slet