søndag den 17. maj 2015

søndagsforberedelser hos den gravide madblogger


For nogen tid siden spurgte en sød læser efter et indlæg om mine køkkenforberedelser til en ny uge. Jeg må dog være ærlig at indrømme, at den indsats har været svingende den seneste tid. 
Ikke desto mindre står jeg nu overfor min sidste arbejdsuge forud for barselslivet, der dog lige indledes med en uges ferie. 

Da ugen bare glider SÅ meget nemmere med backup på køl og/ eller frost, fik jeg i dag produceret:
 
palæostykker med chokolade
 
 
 

Alle 4 skønne og mættende favoritter i mit køkken - opskrifter jeg ofte vender tilbage til.

De holder sig godt på køl - og jeg smider gerne kyllingedeller og palæostykkerne på frost, så kan de tages op efter behov.

God søndag aften ;)

5 kommentarer:

  1. Altid godt med forberedelse til ugen der kommer:-)
    Jeg har skrællet gulerødder, kogt havrekerner og lavet quinoafrikadeller :-)

    SvarSlet
  2. Synes der er stille på Bloggen Sveske...? Har I fået det tredje familiemedlem? :-) Mvh. Trine

    SvarSlet
  3. Synes der er stille på Bloggen Sveske...? Har I fået det tredje familiemedlem? :-) Mvh. Trine

    SvarSlet
  4. Hej mine damer og herrer; Har du brug for et kviklån inden for 24 til 48 timer? Hvis dit svar er ja, vil jeg råde dig til at ansøge om et lån hos os på Novelty Finance på e-mail via: noveltyfinances@gmail.com ELLER WhatsApp Via: +447915601531

    NOVELTY FINANCE leverer finansielle løsninger. Vi tilbyder alle former for låneydelser (Personligt lån, Erhvervslån og mange andre). Vi tilbyder også fleksible og flere lånemuligheder, herunder sikrede og usikrede lån, langsigtede og kortfristede lån, der er skræddersyet til dine økonomiske behov.

    ✓ Nem godkendelse
    ✓ Fleksibel tilbagebetalingstid 6 - 360 måneder
    ✓ Meget praktisk - Du kan ansøge om et lån på dit bekvemme sted og tidspunkt.
    ✓ Øjeblikkelig adgang til dine midler efter godkendelse.
    ✓ Tilskudsrente (3% om året)
    ✓ Du vil ikke skynde dig at betale lånet tilbage, du vil få tid til at starte tilbagebetalingen af ​​lånet.
    ✓ Ingen skjulte gebyrer
    ✓ Du bliver guidet gennem hele forløbet

    Hvordan man ansøger:
    Det er nemt og hurtigt at ansøge om et lån hos os!
    Send os din låneanmodning gennem;
    E-mail: {{ noveltyfinances@gmail.com }}
    Ring eller skriv til os på WhatsApp via: +447915601531.
    Vilkår og betingelser er gældende.

    SvarSlet