onsdag den 14. maj 2014

min træning uge 16.2014

De der opdateringer på min træning er vist gået lidt i glemmebogen, da der lige kom et par ugers ferie på skemaet. Det betyder dog ikke, at jeg har holdt helt ferie fra min træning. Ugens træningspas bliver da også stadig noteret, så derfor laver jeg lige et par indlæg med catch up.

mandag: 3 min. opvarmning på Stairmaster (level 8). 80 min. ben/ biceps

tirsdag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. bryst/ skulder (forside)

onsdag: hviledag

torsdag: 75 min. ryg/ bagskulder/ mave. 20 min. cardio på Stairmaster (level 8-10)

fredag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 45 min. baglår/ triceps. 10 min. cardio på cykel (level 10-12)

lørdag: 7 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. ben/ biceps

søndag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. bryst/ skulder

Ugen er jo ikke lige frisk i erindring, men der var da masser af styrketræning på programmet - nok mest med udsigt til ferie og den halve uge var jo påskens helligdage og dermed mere fritid = god tid til træning ;)

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar