onsdag den 14. maj 2014

min træning uge 17+18.2014 (FERIE)

uge 17 @Berlin

mandag: hviledag

tirsdag: hviledag

onsdag: hviledag

torsdag: 60 min triceps/ baglår

fredag: hviledag

lørdag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 60 min. bryst/ skulder

søndag: 5 min opvarmning på cykel (level 10). 90 min. ben/ biceps/ mave. 20 min. cardio på cykel (level 10-12)

Mandag til fredag i uge 17 var vi i Berlin. Her valgte jeg at holde stortset fri fra træning eller det var faktisk kun onsdag, at jeg sendte kæresten alene afsted. Torsdag gjorde jeg ham selskab i et af storbyens centre, som var et gammelt Gold's Gym.
Dermed blev det da til tre styrketræningspas på en ferieuge, så det er jeg fint tilfreds med. Det var en uge helt i tråd med det forventede - jeg ville gerne finde lyst til træning igen og give kroppen lidt ro. Desuden er der altid logistikken i at finde center i en anden by og rive 3-4 timer ud til at få trænet, når man nu kun er i byen på lånt tid. Der vil jeg gerne prioritere anderledes.

uge 18

mandag: morgen 45 min. gåtur
formiddag 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 75 min. ryg/ bagskulder. 10 min. cardio på Stairmaster (level 8/9)

tirsdag: hviledag/ morgen 15 min yoga

onsdag: morgen 5 km gåtur, bakket terræn (58 min.)
formiddag 45 min skulder/ triceps/ baglår (superset)


torsdag: aften 90 min. yoga

fredag: morgen 10 min. opvarmning på cykel (level 10). 60 min ben/ biceps (superset)

lørdag: morgen 4,2 km gåtur (41 min.)

søndag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 60 min. bryst/ triceps/ mave

Uge 18 står nok lidt i kontrast til den første ferieuge. Jeg er udpræget A-menneske og selv om jeg ikke vågner af mig selv klokken 5.00, når jeg holder ferie, så bliver klokken ikke meget mere end 6.30. Det blev derfor udnyttet til morgen-træning, som jeg elsker. Det gør min krop også. Det giver ekstra sved på panden og øget velvære resten af dagen. Jeg er født til morgentræning. Desværre kan det ikke lade sig gøre i det daglige, men med hul på morgen-gåturene er der håb for mere frisk luft. Så må jeg tage morgen-træning i weekenden, selv om det bliver alene, da ham den lækre slet ikke har en vågen krop før efter klokken 9.30.
Ugen bød dermed på fire styrketræningspas, skøn yoga og morgen-gåture. En dejlig aktiv ferieuge. Flere af dem, tak ;)

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar