mandag den 5. maj 2014

fødselsdagsgiveaway | vinderen


Vinderen af min fødelsdagsgiveaway bestående af tre lækre produkter fra lowcarbstore.dk er nu fundet.

Inden vinderen afsløres vil jeg gerne takke for jeres deltagelse og mange gode input til anvendelsen af de tre produkter. Selv skal jeg helt sikkert lave bearnaise på ghee og valnøddeboller - produkterne er i hvert fald kærkomne til; når jeg i morgen vender tilbage til hverdagen efter næsten tre ugers ferie og samtidig siger farvel til mælkeprodukterne for en stund. Det skal I selvfølgelig nok høre meget mere om. Med denne giveaway kan det være, at den heldige vinder også kaster sig ud i mejerifri madlavning - i hvert fald er ghee meget oplagt til det formål.
Nu til det væsentlige...

Trommehvirvel... tadadadaaa... vinderen er...
Kommentar nr. 18 fra loveloweating, som skrev følgende:

Tillykke med bloggen! :-) Og lækker give-away.
Jeg ville vove mig ud i en valnødde-æggewrap med lidt kokosmælk - toppet med ruccola, en skinke (serrano/bresola/carpaccio), soltørret / semidried tomat og lidt græskar/pinjekerner.

TILLYKKE!

Vinderen kontaktes direkte via mail og giveaway'en afsendes snarest muligt fra lowcarbstore.dk.

Tak til lowcarbstore.dk 
for at sponsorere den lækre giveaway i forbindelse med bloggens 3-års fødselsdag.

Ha' en skøn mandag!

1 kommentar:

  1. Hvor vildt!!!! Jubii jubii jubii :-)
    Helt fantastisk nyhed på en mandag præget af speciale-pres, sygdom og feber!
    Sikke en humør-løfter. Hvor glæder jeg mig helt vildt, til at gå i køkkenet med de lækre sager - og ikke mindst smage :-) ! Føler mig super heldig. Tusind tak! :-)
    (Og i stedet for skinke, skulle der selvfølgelig bare stå nogt kød af en art).

    / Loveloweating

    SvarSlet