onsdag den 21. november 2012

ugens træning #25

En lidt forsinket opdatering på sidste uges træning...

mandag: træningsfri

tirsdag: 12 + 20 min. cardio. 30 min. styrketræning af skulder/ biceps sammen med kæresten

onsdag: 10 + 10 min. cardio. 40 min. styrketræning af ryg sammen med kæresten

torsdag: 40 min. cardio

fredag: 20 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af bryst/ skulder

lørdag: træningsfri

søndag: 8 + 12 min. cardio. 60-70 min. styrketræning af ben sammen med kæresten

God træningsuge med fokus på styrketræning, hvor kæresten igen er hjemme til at agere træningsmakker (læs: skønt!). Desuden røg holdene lidt ud af sig selv, da tirsdagens steptime er rykket til om fredagen (læs: ikke noget, der passer mig) og i denne uge blev aflyst. Det samme var tilfældet med søndagens ELITE-time :-( Det er skidt med medlems-fremmødet i mit center, øv!
Heldigvis blev til gode sessioner med vægtene, hvor jeg fortsat øver mig i at presse mig selv og ikke flygte fra smerten. Smerte sidder i hovedet, så dybe indåndinger i bedste BodySDS-stil + lidt pres og hjælp fra kæresten og det er skøn træning med trætte muskler til følge. Det giver sådan en dejlig rolig nattesøvn - prøv det ;-)

Rigtig god træning!

NB! Ugens vægtændring: -1,1 kg

4 kommentarer:

  1. Hvor er der flot du bliver ved med at tabe dig, hvor langt er du fra målet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria,
      Tak for roserne. 'Målet' er egentlig ikke direkte på vægten, men min fedt%, som jeg gerne vil bringe ned. Vægten er bare det nemme måleredskab sammen med målebåndet derhjemme ;-)
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Det kører altså bare for dig med det vægttab - det er mega sejt! Du får lige en virtuel high five :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vikki,
      Tak og i lige måde da!
      Jeg synes, det svinger lidt hos mig, men så længe jeg kan se negativt udfald på vægten alt efter min indsats, så er jeg tilfreds.
      KH
      - frk. sveske

      Slet