mandag den 5. november 2012

ugens træning #23

mandag: 12 + 20 min. cardio. 15 min. styrketræning af ryg

tirsdag: 10 min. cardio. 60 min. Step Øvet. 45 min. Total Workout

onsdag: træningsfri

torsdag: 20 min. cardio. 60 min. Pilates

fredag: 12 + 20 min. cardio. 30 min. styrketræning af bryst/ skulder/ mave

lørdag: 15 + 25 min. cardio. 40 min. styrketræning af ben

søndag: 10 min. cardio. 5 min. mave på gulv. 60 min. Step ELITE

Jeg har virkelig haft en dejlig træningsuge :-D
Træning på seks dage ud af ugens syv, dejligt. Skøn restitutionstræning torsdag, hvor jeg kastede mig ud i at afprøve Pilates. Det tror jeg kan blive en god time efter flere gange, da der er meget at holde styr på i de forskellige øvelser. Jeg elsker, at vejrtrækningen er så stor en del af træningen.
Den har fået max gas i weekenden med god bentræning (læs: av av her på andendagen) lørdag og høj intensitet på Step-timen søndag. Jeg har vist nævnt det tidligere, men jeg er vild med den time (!) og glæder mig allerede til næste gang.

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: -1,3 kg

5 kommentarer:

  1. Hold da op hvor det kører for dig med vægttabet! Sejt!!! :)
    Du er så sej med al den træning, det er virkelig inspirerende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vikki,
      Mange tak - jeg er spændt på, hvor længe den gode stime holder... Ugen uden mælk har sat skub i noget både fysisk og psykisk :-)
      KH
      - frk. sveske

      Slet
    2. Hvor er det bare fedt! :-) Du har inspireret mig så meget, at jeg vil træne hver dag resten af denne uge, undtagen lørdag(tømmermandsdag)! :-)

      Slet
    3. Hej Vikki,
      Sejt, men husk at lytte til din krop. Den har også brug for hvile også selv om du har sat et mål.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
    4. Tak for rådet! :-) Ja, jeg tænker også, at onsdag bliver det bare noget styrketræning og en tur i skoven, så kroppen kan klare det :-)

      Slet