mandag den 12. november 2012

ugens træning #24

mandag: træningsfri

tirsdag: 10 min. cardio. 60 min. Step Øvet. 45 min. Total Workout

onsdag: 12 + 20 min. cardio. 15 min. styrketræning af bryst

torsdag: træningsfri

fredag: 8 + 20 min. cardio. 35 min. styrketræning af bryst/ biceps/ mave med kæresten

lørdag: 5 + 10 min. cardio. 60 min. styrketræning af ben med kæresten (læs: av av!)

søndag: 60 min. Step ELITE. 15 min. styrketræning af mave på gulv

Effektiv træningsuge og i særdeleshed weekend er veloverstået. Det har været skønt at få kæresten hjem igen og sætte ekstra skub i styrketræningen :-) Der er en makker altså virkelig godt, så der lige er hjælp til de sidste par gentagelser og jeg dermed bliver presset ud af min comfortzone (se evt. tidligere post om min frygt for smerte).
Desuden blev ugens sidste rest energi presset ud til søndagens step-time. Jeg er vild med den time og i går lykkelig for, at instruktøren gennemførte timen til trods for, at vi kun var fire - den nedre grænse er ellers fem deltagere. Nu er den ny uge skudt i gang og jeg starter den med en velfortjent eftermiddag på sofaen frem for i træningscentret = træningsfri ;-)

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: -0,4 kg

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt, at du stadig taber dig! :-) Tillykke med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vikki,
      Det er dejligt, der var et lille minus at hente i denne uge også.
      KH
      - frk. sveske

      Slet