mandag den 26. november 2012

ugens træning #26

mandag: 9 + 15 min. cardio. 35 min. styrketræning af skulder med kæresten

tirsdag: træningsfri

onsdag: 15 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af bryst/ biceps

torsdag: 5 + 20 min. cardio. 25 min. styrketræning af ryg med kæresten

fredag: træningsfri

lørdag: træningsfri

søndag: 5 min. cardio. 60 min. Step ELITE. 5 min. mave på gulv

Sidste uge bar i den grad præg af vores KBH-besøg både mandag til tirsdag og fredag til lørdag. Det er blevet til træning på 4 ud af ugens 7 dage, så det er egentlig okay. Indsatsen i de enkelte pas kunne dog have været bedre især... Hmm...
Kæresten har skulle tage den med ro efter operationen, men heldigvis fik jeg afsluttet ugen med Step ELITE for fuld gas, så nu er jeg klar til at fortsætte ind i den kommende træningsuge.
Desuden har kosten båret præg af, at vi har været på farten og omgivet af mange fristelser. Det har givet et plus på vægten, men jeg er ret sikker på at det er væske, som jeg kan smide igen i løbet af den kommende  uge. Jeg har i hvert fald nydt lækkerierne i løbet af den forgangne uge ;-)

God træning!

NB! Ugens vægtændring: +1,0 kg

2 kommentarer:

  1. er du vimmer du er aktiv! Godt gået....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Marian.
      Den forgangne uge er dog ikke repræsentativ for mit sædvanlige træningsniveau - er vist blevet afhængig :-P
      KH
      - frk. sveske

      Slet