fredag den 30. marts 2012

fredagsfrokost




Da køleskabet her er ved at være lidt udtømt skød vi weekenden i gang ved at peppe en rest fra fryseren op. Resten var en gang kikærtecurry. Vi var ikke så begejstret for den i den form, men i ægte 'stop madspild's-ånd røg resten i fryseren.
I dag tilsatte jeg cirka tre deciliter grøntsagsbouillion og ekstra krydderi - karry, chili, garam masala og salt og blendede til en tyk cremet suppe. Resultatet blev rigtig godt. Dejlig krydret og perfekt med en god klat yoghurt på toppen.

Bare skønt at kunne starte weekenden i selskab med kæresten.
Fysisk har min krop hungret efter weekend de sidste par dage - har vist kørt mig selv lidt for hårdt. Har ikke kunne sætte mig at slappe af om eftermiddagen, hvor jeg har haft et par timer til for mig selv, inden kæresten kom hjem fra kursus. Tiden er blevet brugt på lidt bagning, forberedelse af aftensmad, lidt vasketøj og rengøring. Nu skal der kobles fra og lades op! Jeg er desværre ikke så heldig at have påskeferie, så jeg skal være klar til en (heldigvis) kort uge igen på mandag.
Nu er der lige tid til lidt blogging, sofa og the, inden jeg skal klæde om til aftenens fornøjelser.

Hvad har du skudt din weekend eller måske endda påskeferie i gang med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar