søndag den 4. marts 2012

søndagsfrokost aka rester


Jeg er vild med rester, mest fordi det er nemt og hurtigt kan blive til en anden ret eller bare samme ret med et tvist. Plus, det er hurtigere end at starte fra bunden. Derfor var det lige, hvad jeg havde brug for oven på to timer i træningscentret (skulle lige straffe et lidt for stort carb-indtag). Midt på ugen lavede jeg endnu en gang chicken curry med røde linser, da det var en hit første gang. Jeg har faktisk haft til tre gange mad af den portion, som er i opskriften. Resten blev som sagt spist til frokost i dag med dampet blomkål, en spiseske god græsk yoghurt 4 % og ristede mandler.
Selv om frokosten er nem, brugte jeg alligevel ekstra tid i køkkenet, så grøntsagerne til aftensmaden er klar og der er lavet en gang pandekager uden mel!, så der er sikret lækker morgenmad i morgen tidlig.
Det er det der med at være på forkant med lækker, sund mad - så er det meget nemmere ikke at ryge i det mindre sunde. Det er i hvert fald min påstand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar