lørdag den 24. marts 2012

gratineret linseret med grøn salat


Da der stadig var en rest krydret linseret på køl blev den i dag spist som fyld i en pandekage uden mel! sammen med masser af frisk mozzarella. Dertil lavede jeg en hurtig salat af salatmix, babymajs, agurk (uden skræl og kerner), snacktomater, olie/eddike-dressing og ristede græskar- og solsikkekerner.
Nu er der energi til action 'fyld køleskabet', selv om jeg ikke helt har kunne få en madplan strikket sammen. Jeg øver mig stadig, der er lidt idéer på tapetet for den kommende uge og ellers må jeg/ vi være kreative med indholdet i køleskab og fryser. Min dejlige kæreste vender heldigvis hjem igen i morgen, så det er lidt sjovere at være kreativ, når jeg ikke bare skal lave mad til mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar