fredag den 16. marts 2012

en dag i min maddagbog

morgenmad:
pandekager uden mel! med crunchy peanutbutter, 1 blødkogt æg + skummetmælk eller the

formiddagssnack:
hytteost og stænger af gulerod og rød peberfrugt

frokost:
rest af chicken curry med røde linser med blomkål, yoghurt/ fromage frais og ristede mandler
(pakket i madpakken)

eftermiddagssnack:
pandekager uden mel! med crunchy peanutbutter (igen igen) og lækker the fra Yogi

aftensmad:
low carb dinner #9 - chili con carne med alt det lækre tilbehør

Inspireret af Jane har I her fået et kik i min maddagbog. Oven på flere dage med alt for mange carbs og alt for meget sukker, synes jeg selv, jeg har været 'god' i dag. Eftermiddagssnacken blev da også en smule større end normalt, da jeg simpelthen var SÅ lækkersulten og i det hele taget SULTEN oven på dagens træning.
Det vigtigste for mig, var at holde mig fra sukker og alt for mange carbs - det er jeg heldigvis lykkedes med i dag. Det ligger langt fra mig at leve uden korn, men jeg LCHF-tankegangen inspirerer mig. Jeg har ikke noget ønske om, at putte min kost i faste rammer, som har en titel. Jeg vil gerne tage det til mig, som passer til mig og giver mig den bedste følelse af 'sundhed'. Det er i virkeligheden det, det drejer sig om - leve sundt og give kroppen det bedste brændstof, som giver mig følelsen af sundhed og optimal energi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar