fredag den 30. marts 2012

nu som mennesker

(billedet er lånt på nettet)

Jeg gav min lillebror billet til 'Casper & Frank - Nu som mennesker' og nu er dagen kommet, for i aften kl. 20 sidder vi klar i salen til en omgang gode grin (forhåbentlig).
Mine forventninger til showet er ret høje. Jeg var ikke vild med 'Klovn The movie', så de har noget at 'vinde tilbage' på den front.
Showet får helt sikkert mine ord med på vejen en af de nærmeste dage.
Nu glæder jeg mig bare til en aften ude sammen med brormand og vi starter den selvfølgelig med en god gang mexicansk mad, som er en fælles livret, inden turen går i teatret.
  
Rigtig god fredag til alle jer derude.

3 kommentarer:

  1. Jeg var inde og se showet i oktober - og jeg var vild med det!
    Synes de to sammen er helt fantastiske (:
    God fornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Sofie,
      Mange tak.
      Glæder mig godt nok også meget. Ved ikke noget bedre end en god gang grin til live stand-up.
      - frk. sveske

      Slet
  2. skal opleve dem næste torsdag, så glæder mig til at høre mere :-)

    SvarSlet