fredag den 16. marts 2012

low carb dinner #9: total yndlings chili con carne


Det er vist på tide, at 'low carb dinner' kommer tilbage på menuen. Har været lidt ude af kurs med hensyn til min kost den seneste tid - det er noget, der kan mærkes på tøjet (og ses på vægten). 'Der må andre boller på suppen' og trods de utallige diskussioner mellem sukkerdjævlen og low carb-englen i mit hoved, så lykkedes det mig at holde kursen i dag.
Her til aften stod den på lækker chili con carne tilsat lidt ekstra grønt - rød peberfrugt og babymajs. Dertil spiste jeg spinat, cherrytomater, guacamole, creme fraiche og selvfølgelig en god cheddar på toppen. Uhm! Jeg er vild med den ost!

2 kommentarer:

  1. Mmm, hvor ser det bare lækkert ud!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kamilla,
      Det synes jeg også det var. Jeg er også ret glad for chili con carne og dagen efter er det næsten endnu bedre lige rullet i en tortillas-pandekage og gratineret med ost. Mums!
      - frk. sveske

      Slet