tirsdag den 4. december 2012

julelys...



Jeg er vild med stjerner og i denne skønne julemåned passer de jo perfekt ind, selv om julen oftest refereres som 'hjerternes fest'. Årets stjerne-lys er fundet i Netto, så det er lys til billige penge, som indtil nu brænder SÅ flot.
Kalenderlysdekorationen blev en lidt mindre udgave i år med en stor multicolour sløjfe. Jeg er vild med de lidt utraditionelle jule-farver.
Grundet den beskedne plads i vores lille hjem, så har vi ikke adventskrans - her er jeg ellers faldet for denne stage, som kunne udgøre adventskransen. Det er dog i stedet blevet til et nyt sølvfad med stjernepynt, som matcher lysene.


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud :-) jeg har også prøvet mig frem med lidt alternative(og mere moderne) dekorationer i år - jeg smider et billede på bloggen, næste gang adventslysene er tændt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vikki,
      Tak, skal du have. Jeg er også vild med neon-farvet julepynt, men har ikke investeret i så meget, da vi ikke har mange steder at sætte det i vores lille hjem. Glæder mig til det er et helt hus, der skal pyntes op en gang i fremtiden.
      Glæder mig til at se, hvad du har været kreativ med.
      KH
      - frk. sveske

      Slet