torsdag den 27. december 2012

glimt af min jul 2012

 nøddeklumper med smag af kanel/ lakrids = jul

en god portion af den hjemmelavede konfekt blev sendt med kæresten nordpå

 de lækre 'søde' sager, som var supplement til det traditionelle slikfad hos mine forældre

to gange rødkålssalat til menuen juleaften


skønne køkkengadgets i julegave til madbloggeren = mig ;-)

flere lækre gaver til køkkenet (læs: som der ikke er plads til) - opbevaring i glas fra HWL

Tatjanas skønne kogebog til min lille samling og endda med en dejlig hilsen

gaver til den aktive blogger = mig og lækre bukser til afslapning efterfølgende ;-)

og lidt til den feminine side - jeg er vild med alt med stjerneprint(!)

Her var der lige nogle glimt af julen hos mig... som nu er ovre. Jeg har haft nogle hyggelige dage i familiens skød og juleaften var gaverig begivenhed, som det vist også fremgår af billederne. Nu er det udfordringen at få dem på plads i det lille hjem ;-)
Håber, du også er kommet godt igennem julen og nu venter nytåret jo lige om hjørnet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar