mandag den 29. oktober 2012

udfordring #2: dag 4 uden mælk

morgenmad:
scrambled eggs af 2 æg m. 1 tomat og ½ avocado on the side

frokost:
sidste rest kylling i karry med peanut & kokos, 1/4 æble, lidt peanuts 
m. broccoli-'ris' og -puré

eftermiddagssnack:

aftensmad:
3 stk. kebabdeller med persille (læs: kunne ikke spise flere), broccolipuré 

Nu er jeg over halvvejs med dag 4 overstået. Den er gået fint. Der er gået færre tanker til mælkeprodukterne, men jeg har også haft en aktiv søndag med træning, madlavning (læs: til madpakker og fryser) samt lidt vasketøj og indkøb. Jeg forkælede også mig selv med lidt nøddeknas - selv om jeg ved, det en af de der 'snackfælder', hvor der er svært at stoppe med at spise igen - for damn(!) de er gode. Måske det var derfor, jeg ikke var specielt sulten til aften (tsk tsk...).
Dag 5 er igen hverdag, men jeg er godt forberedt til endnu en omgang mælkefrie måltider ;-)

Læs dagbog fra udfordringens først dage her: dag 1, dag 2 og dag 3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar