mandag den 15. oktober 2012

post #500: ugens træning #20

mandag: 45 min. cardio. 15 min. styrketræning af bryst/ mave

tirsdag: 20 min. cardio. 60 min. Step Øvet

onsdag: 8 + 20 min. cardio. 60 min. styrketræning af ryg/ triceps med kæresten

torsdag: træningsfri

fredag: 10 + 10 min. cardio. 60 min. styrketræning af ben med kæresten

lørdag: 30 min. cardio. 25 min. styrketræning af skulder/ mave

søndag: 10 + 20 min. cardio. 40 min. styrketræning af bryst med kæresten

Another week of workouts is over and out...

Ugen har budt på god træning og kun en enkelt dag uden besøg i fitnesscentret.
Igen bød ugen på en superfed step-time, hvor kooregrafien begynder at hænge godt fast, så pulsen bankes helt i vejret. Søndag var Step Elite-timen i gang, mens vi var dernede, der har jeg planer om at forsøge mig på søndag, da instruktøren starter ny kooregrafi op. Håber, jeg kan fange den og ikke hænge i bremsen efter de øvrige hele timen. Skal nok lige opdatere, hvordan det er gået på mandag.
Ellers har ugen budt på nogle gode omgange med vægtene i selskab med den bedste makker, nemlig min dejlige kæreste. Jeg har skippet Circuit til fordel for selv at give den gas med vægtene. Jeg håber, jeg kan forsætte de gode takter i denne uge, selv om jeg nu igen er på egen hånd.

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: +0,3 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar