søndag den 7. oktober 2012

ugens træning #19

mandag: 10 + 20 min. cardio. 25 min. styrketræning af lænd/ baglår i selskab med kæresten

tirsdag: 15 min. cardio. 60 min. Step øvet

onsdag: 10 + 15 min. cardio. 50 min. styrketræning af ben i selskab med kæresten

torsdag: træningsfri

fredag: 2000 m roning. Lidt styrketræning af skulder med kæresten @Q! Hotel Berlin ;-)

lørdag: 2000 m roning. Lidt styrketræning af bryst med kæresten @Q! Hotel Berlin ;-)

søndag: træningsfri

Hermed en lidt anderledes træningsuge, men ikke mindre skøn af den grund. Kæresten er heldigvis hjemme igen og agerer verdens bedste makker i fitnesscentret, når der skal styrketrænes. Jeg har det ikke godt med smerte (læs: en lang og helt anden historie), så det er godt med en god makker til at presse og rose - sidstnævnte er en vigtig motivationsfaktor for mig (læs: var der nogle, som nævnte lidt svigtende selvværd...).

Derudover har vi tilbragt en dejlig forlænget weekend Berlin (læs: post is on the way...), hvor der blev trænet et par gange i hotellets meget sparsomt udstyret fitnessrum. Heldigvis indeholdt det en udmærket multimaskine og jeg fik roet lidt. 

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: -1,4 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar