mandag den 22. oktober 2012

ugens træning #21

mandag: træningsfri

tirsdag: 25 min. cardio. 60 min. Step Øvet

onsdag: 30 + 10 min. cardio. 15 min. styrketræning af ryg

torsdag: træningsfri

fredag: 20 + 20 min. cardio. 15 min. styrketræning af bryst

lørdag: 12 + 20 min. cardio. 50 min. styrketræning af ben/ skulder/ mave

søndag: 10 min. cardio. 60 min. Step ELITE

Puha, jeg synes, min motivation har svigtet mig lidt i denne uge. Det er bare ikke det samme at skulle løfte jern uden makker. Jeg havde lovet mig selv at give den gas fra startet af denne måned - den opmærksomme læser har måske opdaget, at jeg noterer eventuel vægtændring nederst i disse indlæg. Det er dog ikke gået helt som ønsket.
Søndag formåede jeg dog at udfordre mig selv ved at hoppe med på Step ELITE-timen. Jeg har for mange år siden steppet hos instruktøren på den time og hun er virkelig dygtig. Hendes timer er superfede, da hun er en energibombe ud over det sædvanlige - det motiverer helt vildt! Tempoet er højt og serierne komplicerede, men jeg faldt da ikke helt bagud, så der er håb og jeg er med igen på søndag.

Min comfort zone skal generelt udfordres/ rykkes lidt i fitnesscentret, men det er jo kun 20-30 % af gode resultater. Kosten udgør de resterende 70-80 %, så det kræver masser af sunde tilvalg, så de knap så sunde luges ud. En ny uge er skudt i gang og jeg satser på fornyet fokus.

God træningsuge!

NB! Ugens vægtændring: +0,4 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar