søndag den 3. juni 2012

ugens træning #2

Endnu en træningsuge er gået og den har i den grad båret præg af, at jeg har haft ferie hele ugen :-) Desuden har kæresten og jeg tilbragt torsdag til søndag i KBH, hvor det kun blev til en enkelt omgang træning fredag.

mandag: 20 + 20 min. cardio. 20 min. styrketræning af skulder/ biceps

tirsdag: 7 + 15 min. cardio. 60 min styrketræning af ryg/ mave (i selskab med kæresten)

onsdag: 8 + 10 min. cardio. 50 min. styrketræning af bryst (i selskab med kæresten)

torsdag: træningsfri

fredag: 5 min. cardio. 20-30 min stryketræning af skulder (i DGI-byen sammen med kæresten)

lørdag: træningsfri

søndag: træningsfri

Trods ferietid er det blevet til træning på 4 ud af ugens 7 dage. Cardio-andelen har dog været på et minimum, da jeg har styrketrænet sammen med kæresten (der ikke lige gør det i cardio).
Heldigvis er det kommet ro på nakke/ skulder og mine overspændte underarme, så nu bliver det spændende at se, hvordan de reagerer, når jeg vender tilbage på jobbet tirsdag... Heldigvis er der en aftale hos fys'en på programmet torsdag, da hun mente min nakke/ skulder ville have gavn af endnu en tur og det kan jeg ikke modsige mig.
Den kommende uge skulle holdene i fitnesscentret gerne tilbage på min træningsuge. Step-timen er i hvert fald savnet og instruktøren skulle være på toppen igen.

God træning til jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar