tirsdag den 19. juni 2012

my new pink friends




Jeg har været og er rigtig glad for mine Nike Free Run+ 2, som jeg købte sidste år. De har nærmest siddet på mig hver dag siden. Jeg bruger dem ikke til sport, men som fritidssko (og på arbejde). De er blevet lidt slidte og jeg synes, det berettigede til at udvide min skobeholdning (som er ret begrænset). Den trængte til et pink supplement - i hvert fald fra jeg så disse pink skønheder første gang. De blev købt med hjem, da der blev shoppet i hovedstaden. Modellen er Nike Free Run+ 3 - se og køb dem her.

Glæder mig til at lufte dem i den danske sommer og sætte lidt kulør på tilværelsen. Jeg er i det hele taget glad for at se alle de klare og friske farver, som er fremme i butikkerne lige nu.

Har du noget i dit tøj-/skoskab, som kan sætte kulør på tilværelsen?

12 kommentarer:

  1. Jeg stod med samme par i hånden igår - De er SÅ flotte! Min konto og jeg er dog ikke helt enige om, hvorvidt jeg har fortjent dem eller ej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah,
      Jeg er rigtig glad for mine - MEN synes det er unfair, de skal være SÅ dyre i DK!
      - frk. sveske

      Slet
  2. Jeg elsker også mine free run+ 2 og de bliver også brugt hver dag :) de er så rare!

    SvarSlet
    Svar
    1. ENIG! Derfor var det også oplagt at til føje et par af den nye model, synes jeg...
      - frk. sveske

      Slet
  3. Åh jeg ELSKER disse! Men jeg er også neon freak No 1 - hello 80'erne:-)

    Måske jeg virkelig skulle investere i dem...

    Mit farverige indslag for tiden er min lilla Nike Løbejakke, som jeg har lyst til at sove med, fordi den er så fin;-)

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine,
      Jeg er nok også lidt neon freak - har i hvert fald også købt et par matchende toppe (pink og orange) til mine nye sko ;-)
      Lilla er også en god farve! Uh, jeg elsker vist bare farver og specielt dem med knald på.
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  4. Åh, fine sko!
    Jeg har simpelthen så mange sko, at det er helt pinligt. Sneakers/løbesko topper dog listen, sammen med en mindre samling af Birkenstocksandaler. Uforbederlig på det punkt - og tasker, ville min mand tilføje, men det er jeg slet, slet, slet ikke enig i... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er de ikke fine?!
      Det har jeg ikke, hverken sko eller tasker - jeg er vist ret nærig, når det kommer til at købe tøj/ sko til mig selv. Men samtidig kan det virkelig irritere mig, at jeg ikke har noget nyt at tage på... Må arbejde lidt på den sag, som også hænger sammen med min opfattelse af mit spejlbillede... Hmm... Det er en hel anden snak.
      Men fusserne er blevet smart i pink!
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  5. Åh, jeg elsker dem! Det er dejligt når folk ikke er så farveforskrækkede, men tør kaste sig ud i nogle pang farver :-) God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,
      Jeg er bestemt ikke farveforskrækket - det er helt sikkert! Er vild med alle pang farverne. Glæder mig til at bruge min knald grønne jakke!
      - frk. sveske

      Slet
  6. Hvor er de fine.

    Jeg er også virkelig glad for mine Nike free.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Free er også kommet for at blive i min skoreol ;-)
      - frk. sveske

      Slet