søndag den 10. juni 2012

ugens træning #3

Sammenlignet med sidste uge, så har denne uge været mere 'almindelig' mht. min træning. Hverdagen er tilbage og dermed de vanlige træningsrutiner - sådan nogenlunde i hvert fald.

mandag: 12 min. cardio. 45 min. styrketræning af bryst (med kæresten).

tirsdag: 48 min. cardio. 10-15 min.mave- og rygøvelser på gulv.

onsdag: 20 min. cardio. 60 min. BodyPump.

torsdag: træningsfri (besøg hos fys'en igen igen).

fredag: 45 min. cardio. 10-15 min. mave- og rygøvelser på gulv.

lørdag: 20 + 25 min. cardio. 30 min. styrketræning af ryg/ biceps.

søndag: 20 + 16 min. cardio. 40 min styrketræning af ben/ mave.

Træning på 6 ud af ugens 7 dage - jeg er ganske tilfreds. Cardio'en er kommet godt tilbage. Jeg svigtede dog step-timen i tirsdags, da jeg trænede om formiddagen, når nu det var fridag. Vil se, om jeg ikke kan passe den time ind i mine planer i den kommende uge. Savner den faktisk lidt. Det er fedt at give den gas på sådan en time til afveksling fra st skulle motivere/ presse sig selv hele tiden (læs: jeg er faktisk ikke supergod til at presse mig selv, der kommer tryghedsnarkomanen op i mig - det gør jo ondt... men smerte sidder i hovedet og hvad er der at være 'bange' for?).
Alt i alt en god og tilfredsstillende træningsuge. Nu vil jeg bruge resten af søndagen på at lade batterierne op til en ny uge.

God søndag!

4 kommentarer:

  1. Hold da op, et aktivitetsniveau! Det er godt nok imponerende, sveske. Hvordan får du overhovedet tid til at gå på arbejde?

    ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane,
      Hehe måske - min krop er vant til at træne 5-6 gange i ugen. Nogle perioder mere regelmæssigt end andre.
      Jeg prioriterer træning højt også højere end arbejde - stod det til mig og ikke min økonomi, gik jeg ikke på arbejde, i hvert fald ikke på fuld tid - men det står på 'drømmelisten'.
      On the other hand - så har jeg kun mig selv at tage hensyn til meget af tiden og skal ikke passe to børn ind. Det bliver udnyttet ;-)
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Børn eller ej, så synes jeg, det er godt gået at træne seks gange på en uge. Klap dig selv lidt på skulderen her, søde Sveske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Jane. Det skal jeg gøre.
      Er du gået på sukker- (chokolade-)afvænning? Eller skal du med?
      KH
      - frk. sveske

      Slet