søndag den 24. juni 2012

en dag i min maddagbog vol. VI

morgenmad:
proteinpandekager uden (ko)mælk med cashewnøddesmør & friske danske jordbær ;-)

formiddagssnack:
proteinpandekager med cashewnøddesmør

frokost:
kyllingedeller med tomat (opskrift er på vej), spidskål med dressing af mayo, 
olivenolie, karry og citron + 10 hakkede mandler

eftermiddagssnack:
8 letsaltede macadamianødder

 aftensmad:
burger aka blomkålsdelle med oksebøf gratineret med ost, guacamole,
tacosauce, hjertesalat, tomat og agurk + gulerødder

aftensnack:
hjemmelavet hindbæris (opskrift er på vej) med friske hindbær

ekstra aftensnack (hov!):
1 stykke dejlig mørk chokolade med kokos

Ovenstående var min lækre mad i fredags... Uhm!

Tiden er løbet lidt fra mig i weekenden, så det er desværre gået ud over bloggen - flere indlæg er på vej snarest.

4 kommentarer:

  1. Uhm, den chokolade MÅ jeg havde fingre i. Har dig endnu ikke set den i supermarkedet. Hvor har du købt den?

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine,
      Ja - jeg tænkte, jeg burde lave den selv, men den røg altså ned i kurven da den fristede på spot-hylderne i fakta, men tror den er fast del af sortimentet i de fleste supermarkeder.
      Enjoy!
      KH
      - frk. sveske

      Slet
  2. Nu som ny fast læser :)
    Jeg har lyst til pandekager for tiden og dine ser super gode ud. Resten af dagens mad ser også super lækkert ud. Du har lige givet mig fornyet energi og lyst til at lave sundere mad. Jeg har levet efter flad mave principperne og med dine opskrifter er det nemt at få fornyet inspiration.
    Tak

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line,
      Sikke en dejlig kommentar. Det glæder mig!
      Jeg synes bestemt, du skal prøve pandekagerne og vil du gerne have nogle, som minder om almindelige - kan jeg anbefale denne opskrift: http://frksveske.blogspot.dk/2012/02/pandekager-uden-mel.html.
      God fornøjelse.
      - frk. sveske

      Slet