mandag den 14. april 2014

min træning uge 15.2014

mandag: 5 min. opvarmning på cykel (level 10). 80 min. ryg/ bagskulder. 5 min. cardio på cykel (level 10/12)

tirsdag: 20 min. baglår. 10 min. cardio på Stairmaster (level 8)

onsdag: 10 min. opvarmning på cykel (level 10). 85 min. ben/ biceps

torsdag: hviledag

fredag: hviledag

lørdag: 90 min. ryg/ bagskulder/ mave

søndag: hviledag

Endnu en uges træning er veloverstået. Det blev til 3½ styrketræningspas for mit vedkommende. Det er fint - særligt, når jeg fortsat kæmper lidt med motivationen. Sidst på ugen overvejede jeg faktisk en træningspause, og kun træne fremadrettet, når lysten er der. Det kan være pause opstår helt af sig selv, når vi går på påskeferie. Der må meget gerne komme noget mere frisk luft ind i min træning, tænker jeg. Jeg savner mine morgen powerwalks, så der sendes lidt tanker i retning af at få det implementeret. I weekenden disponerer jeg da heldigvis selv over min tid.
Ugen der er gået bød på en hel del 'migtid' i form af massage og frisør. Yoga'en måtte jeg dog hoppe over, da brormand og jeg skulle i Vejle Musikteater til Frank Hvams 'Upasssende'. Antallet af hviledage løb derfor op i tre. Søndagen blev en aktiv dage - bare i køkkenet frem for i træningscentret. Dermed er vi klar til en halv arbejdsuge inden påsken for alvor sætter ind ;)

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar