mandag den 4. februar 2013

ugens træning #36

mandag: træningsfri

tirsdag: 10 + 20 min. cardio. 25 min. styrketræning af skulder/ baglår

onsdag: 10 + 15 min. cardio. 30 min. styrketræning af ryg/ triceps

torsdag: 45 min. cardio. 10 min. mave på gulv

fredag: 6 min. cardio. 50 min. styrketræning af bryst/ biceps i selskab med kæresten

lørdag: 6 + 15 min. cardio. 60 min. styrketræning af ben i selskab med kæresten

søndag: 60 min Step ELITE

Another week of workout is over and out. Det er blevet til en uge med træning på seks ud af ugens syv dage - ganske tilfredsstillende. Dog kan jeg som omtalt tidligere mærke, at jeg har savnet lidt gejst til at give den max gas, men det er heldigvis ved at vende tilbage med hjælp fra kæresten som makker til at presse mig. Lyder det som selvpineri - måske?! men jeg har et billede inde i hovedet (læs: meget apropos visualiseringsterapien med Jon Gabriel), som jeg meget gerne vil hen til, altså fysisk udseende, og derfor må der også kæmpes lidt. Dog negligerer jeg ikke at lytte til min krop og husker mig selv på, at den sunde følelse overall er vigtigere. Der skal stadig arbejdes på at finde roen og kunne slappe af, når jeg rent faktisk 'slapper af'. Det håber jeg, jeg kan få mere styr på med mine 'tilvalg' for denne sunde måned...

God trænings- og sund uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar