tirsdag den 13. august 2013

ugens træning #56 (32)

mandag: morgen 5,3 km powerwalk.  
eftermiddag 55 min. styrketræning af ryg/ bryst/ triceps/ biceps kørt i mix inkl. 10 min. cardio + 10 min. interval*.

tirsdag: morgen 8 min. mave-program (app.)
eftermiddag 3 min. opvarming. 70 min. styrketræning af ben/ skulder/ mave + 10 min. cardio.

onsdag: morgen 38 min. C25K-løbeprogram (uge 8, dag 1).  
eftermiddag 55 min. styrketræning af ryg/ bryst/ triceps/ biceps kørt i mix inkl. 10 min. cardio 10 min. interval*.

torsdag: hviledag

fredag: morgen 38 min. C25K-løbeprogram (uge 8, dag 2) + 8 min. mave-program (app.)  
eftermiddag 5 min. opvarmning. 60 min. ben/ skulder/ mave + 10 min. cardio.

lørdag: morgen 20 min. interval* på ArcTrainer. 20 min. bakke-powerwalk (hastighed 6,5-7,5 km, incline 0-5 %). 15 min. styrketræning af biceps/ triceps.

søndag: morgen 40 min. C25K-løbeprogram (uge 8, dag 3) + 8 min. mave-program (app.)

*20 sek. sprint - 60 min. jog.

Hermed en lidt forsinket opdatering på sidste uges træning hos mig - skulle lige lande efter en tur til Berlin med min skønne kæreste. Dejlig miniferie fuld af afslapning og lidt praktiske gøremål, men ingen træning. Heldigvis var sidste uge fuld af træning og jeg fik gennemført ottende uge af løbeprogrammet, hvilket betød to gange 28 minutters løb og hele 30 minutters løb søndag. Nu skulle jeg så være klar til fem kilometer, som jeg vil forsøge mig med i morgen. Mere om det næste gang i 'ugens træning'.
Jeg er stadig godt tilfreds med mine 2-split i fitnesscentret og synes jeg får flere og flere dage med overskud til at eksperimentere med nye øvelser, for at udfordre kroppen. Savner dog stadig en makker til at kunne udfordre mine max-løft mere (læs: frygten for skader gør ubevidst, at jeg holder lidt igen). Både ben og ryg er dog blevet stærkere i løbet af de sidste måneder, så nu håber jeg, at den positive udvikling fortsætter.
Ny uge er i gang og der kommer ikke helt så mange træningssessioner på programmet som sædvanligt, men så må jeg jo bare give den ekstra gas på træningsdagene.

God træning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar