søndag den 25. august 2013

maddagbog vol. XXXV: lørdagslækkerier

morgenmad (kl. 9.00):


frokost (kl. 14.20):


dessert (kl. 14.30):
coconut cup med peanutbutter


aftensmad (kl. 18.45):
grillet flanksteak med mayo/ sennep, grillet grønt med pecorino romano 
og grøn salat med sennepsdressing (port. x2)

Lørdag hos mig var fuld af lækker LCHF mad. Dagen blev startet med kokosgrøden, som virkelig mætter godt. Helt ideelt til en lørdag, hvor kæresten og jeg brugte formiddagen på shopping (læs: desværre uden det store udbytte). Derfor lækkert med rester i køleskabet til en nem frokost først på eftermiddagen. Det var dog ikke nok, så begyndende lækkersult måtte slåes ned med en coconut cup i selskab med min elskede peanutbutter. 
Aftensmaden stod på en impulsiv grillaften hos mine forældre. Godt sulten spiste jeg to portioner lignende ovenstående. Det var lækkerier, men nok lige lovlig meget protein... I hvert fald var denne morgens ketoner ikke så høje.

Go' søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar