tirsdag den 9. august 2011

en snegl på vejen er tegn på regn...

... og jeg kom da heller ikke helt tørskoet gennem morgenens powerwalk, men hjemme ventede et dejligt bad og morgenmad med skyr og bær. Dejlig start på en ny dag. Arbejdet skal overståes og så står den på venindehygge i aften. Jeg glæder mig til at se min veninde - det er efterhånden længe siden og hun er nu mor på 8. uge. Lillemanden er nok vokset meget siden jeg så ham bare 5 dage gammel.
Hun røbede i går, at menuen står på chili con carne, så det glæder jeg mig til. Det er bare godt og sommervejret er jo ikke rigtig med os i disse dage, så en god gang chili-mad er lige på sin plads.
Mit raw-projekt er jeg meget spændt på resultatet af. Lavede det i aftes og den står nu i fryseren. Jeg satser på at kunne poste billeder og opskrift i morgen, skal jo lige have nogle taget af det endelige resultat.

Rigtig go' tirsdag til jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar