søndag den 7. august 2011

3111

state of the week
Hmm.. jeg har skulle tage mig lidt sammen til dette indlæg, da I så nok godt kan regne ud, at udfaldet af den sidste uge ikke er blevet som jeg håbede. Jeg vidste sådanne uger ville dukke op, men jeg havde nok ikke ventet det allerede.
Dog, når jeg kigger tilbage på kosten, så kan jeg godt se, at jeg har levet for godt. I sidste weekend (min nye uge starter jo lørdag morgen, når jeg vejer mig) forkælte kæresten og jeg os selv med lækker hjemmelavet indisk mad og masser af friske danske jordbær - så røg større portioner indenbords end der skulle... Og ja, der har simpelthen bare været for mange carbs i ugen der er gået (specielt i form af pizzabund og brød!)
Motionen er kørt okay - 9 x 45+ min. igen i denne uge, så det er super. Jeg fik også presset mig selv ret godt i centret, selv om jeg manglede kæresten ved siden af til at presse mig det sidste stykke. Det er i hvert fald blevet til 4 gode cardio-omgange i fitnesscentret og 5 x morgen-PW (man-fre). Cyklen har jeg taget 4 ud af 5 dage i denne uge. Sprang fredag over, da det regnede lidt og jeg skulle direkte videre efter arbejde, selv om jeg ikke har langt hjem efter bilen...


69,0 kilo - det var så ugens dårlige resultat på vægten, desværre. Det er + 0,6 kilo siden sidste lørdag. Det har desværre givet mig lidt krise her i weekenden (MEN jeg er ikke røget i sukker-grøften, så det er et KÆMPE plus). Der kommer altid en mandag og det er igen i morgen, så jeg vil give den max gas frem til næste lørdag og forhåbentlig er jeg stærkt tilbage på den nedadgående kurs.

2 kommentarer:

  1. Æv æv, men op på hesten igen! :)
    Her er vægten gået op med 3 kg i løbet af sommeren :-(
    Line

    SvarSlet
  2. Der er ikke andet for!
    Nu er der masser af kylling, æggekage og skyr på programmet her ;-)
    (Jeg håber ikke min ferie kommer til at koste kilo...)
    - frk. sveske

    SvarSlet