torsdag den 4. august 2011

natur & helse


I tirsdags var jeg en tur i den lokale helsekost, da jeg har et raw-projekt i næste uge, hvor jeg skal på veninde-visit og har lovet at tage en lille dessert med. Jeg skal nok dele det med jer, når den er lavet ;-) Men men jeg endte dog med at gå tomhændet og i stedet handlede jeg i går på nettet. Jeg fandt det, jeg skulle have på naturoghelse.dk og wupti i dag kunne jeg så hente min pakke i døgnposten - det må da siges at være hurtig service. Jeg havde egentlig puttet lidt mere i indkøbskurven (hampefrø, gojibær, cacao nibs...), men det må blive en anden gang! Desuden vil jeg også prøve en færdiglavet mandelsmør (har de dog ikke på naturoghelse), da jeg ikke er indehaver af en foodprocessor... endnu. Er der nogen af jer, som har en foodprocessor, I kan anbefale?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar