lørdag den 13. august 2011

3211

state of the week
Det blev lørdag igen og tid til status på endnu en uge...
Kosten er gået okay, men den er alligevel ikke blevet kørt så stramt, som jeg havde tænkte i sidste uge. Jeg er bare glad for de der carbs, men men igen en uge uden sukker, hvilket jeg tror gør en stor forskel. Jeg har dog haft et par kriser, hvor jeg måtte i den sukkerfri choko-nøddecreme og Nellie Dellies (sukkerfri slik/ lakridser fra Toms) er der også blevet spist en del af.
Motionen er kørt efter planen. Jeg måtte dog droppe min morgen-PW torsdag, da det bare regnede helt vildt. Ellers har jeg haft 5 omgange cardio i fitnesscentret og alt i alt 9 x 45+ min. Dog har cyklen stået stille hele ugen, da vejret jo ikk har været det bedste, men sådan er det. Jeg gider ikke blive forkølet, som ville være typisk her ved vejrskiftet.


I'm back! Vægten har reageret helt rigtigt efter en uge, hvor den var gået i puls, så er jeg igen på minuskursen med -1,8 kilo siden sidste uge. Nu gælder det bare om at fortsætte det gode arbejde. De 65 kilo er inden for rækkevidde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar