mandag den 11. juli 2011

mere skyr med frugt & nødder

256 kcal - 33 % protein, 37 % kulhydrat og 30 % fedt

Det var så den weekend. Det blev slet ikke til så meget madlavning hjemme... Lørdag faldt jeg i en pizza... Ups! og i aftes spiste jeg hos mine forældre. Til morgen kom der dog lidt af det lækre grønne i min morgenmad. Jeg fik:

150 g skyr 0,2 %
80 g friske blåbær
20 g passionsfrugt
20 g crunchy nøddedrys

Passionsfrugt er bare lækker og frisk i smagen. Glæder mig allerede til at nyde sådan én igen. Heldigvis ligger der 2 mere i køleskabet ;-)

Apropos den der pizza, så var jeg i lørdags på vægten og den er ikke min ven, kan jeg lige så godt sige. Jeg har alt for længe ligget lige i starten af de forkerte 10'ere (læs: 70'erne), så jeg sparker hermed mig selv i røven og kommer ned i de 60'ere, hvor jeg hører hjemme.
Jeg skrev for længe siden, at jeg ville lave en 'State of the Day' herinde, men det er jo ikke rigtig blevet til noget, så jeg vil satse på 'State of the week'. Håber, I vil følge med derude og smid gerne en kommentar. Det er så dejligt at vide, at der er nogle som læser med derude bag skærmen.

NB! Dagen blev startet med en gang powerwalk.

Go' mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar